A bonyolultam utat választottam. Hogy később egyszerűbb legyen.
1. Nem asztal alatti a vezetékelés.Miért? Mert a terepasztal annyira önálló és mobil, hogy nincs is lába, csak felső plexi keretet kap (vonat kizuhanás elen), és rárakom eny másik asztalra. Ez mosz egy kis, sajátkézzel készült dolgozó asztal, de az étkezőn és a tesrazson is jól elvan. Így vizont nem lehetnek alul kilógó vezetékek
Ehhez az összes sík terepet egy 6 mm-es EPS lemezzel (maradék plafon burkoló) megemeltem. Ebben kényelmesen elfér még a 12 eres riszató kábel is. A nem sík helyken nem volt gond, az EPS és az XPS most igazán jól jött:-)
2. A vezérlőpanel diópánttal a főpályaudvar előtt lesz (felhajtható a pályaudvar fölé). Bár logikus, hogy a jobb oldali váltókat és szakaszolókat jobbra vezessem ki, a balt meg balra, nem így lett. Minden vezeték bemegy a baloldali hegy gyomrába. Innen 8 db 12 eres risztókábel jön ki a bal oldali kis háromszögbe, és itt csatlakozik a vezérlő panelhez. Bár így jóval több kábel kell, nem nagy költség (500 Ft extra), és jobban tesztelhető a vezérlés, Könnyebb a hibaelhárítás i és az utólagos vezérlés átalakítás.
A kötések a vár alatt lesznek egy "dobozban" A vár romot levehetőnek tervezem, és így később minden átkébelezhető: relékhez, automatikus analóg vezérléshez, vagy a szakaszolók áthidalásával digitalizáláshoz.