A 2 hátsó platformot, ami a hegyi pályát tartja nem volt egyszerű rögzíteni. Először kialakítottuk az alagutak belső falát (itt is a maradék plafon burkolatot használtuk) és a platform tartó osztopokat úgy, hogy az ívekben a gyorsvonat hosszú vagonjainak közép és túllógása is elférjen. Hát, van, ahol csak 2 mm maradt, de megoldva... Amit elbír a szőnyeg vasutazás egymás melletti ívekben, hát a terepépítésnél már centis, azaza inkább milis.-)
Következő lépésként learaktam a parafát (kaucsuk alapú ragasztóval!) és mindent feketére festettünk. Ha benézel az alagítba látsz is meg nem is. Ápol és eltakar. A töltés imitációt itt megspóroltuk. A kábel itt az oszopokban megy fel.
A platformok végleges leragasztása csak a sínek rögzítése és a vezetékek bekötése után történt, mert a hátsó szerelőnyílás ellenére is később nehézkes a szerelés.